sobota, 27 listopada 2010

Darmowe ''gry''

1. Zmień proxy na :

77.247.9.228 port 80 lub 80.100.177.238 port 80

- zmiana w Mozilli Firefox
- zmiana w Internet Explorer
- zmiana w Operze

2. Wejdź na : http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2411383
3. Zaloguj się
4. Zapisz się do klubu
5. Gotowe, darmówki czekają przy szafie..:)


Darmowa sukienka w tygrysie paski!

Aby ją zdobyć, wystarczy, że będąc zalogowanym na Stardoll wejdziemy w poniższy link:

KLIK


piątek, 26 listopada 2010

Darmowa torba z Dove

1. Zmieniamy proxy:

67.23.18.233 port 8080
208.115.60.146 port 8080
67.228.42.208 port 80
67.15.104.28 port 80
184.106.228.14 port 80

- zmiana w Mozilli Firefox
- zmiana w Internet Explorer
- zmiana w Operze

3. http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2410101
2. Zaloguj się i dołącz do klubu


Darmówki ^_^


Aby ją otrzymać musimy wziąć udział w konkursie:

KLIK


1. Wchodzimy na facebooksurfing.info
2. Wklejamy adres: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=782
3. ENTER
4. Logujemy się
5. Wklejamy adres: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=782
6. Darmówka czeka w apartamencie!



1. Wchodzimy na webwarper.net
2. Wklejamy link: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=784
3. ENTER
4. Logujemy się
5. Wklejamy link: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=784

Spoiler zawieszek LE!

W spoilerach ukazały się zawieszki LE! Dostaną je zapewne osoby, które kupiły coś z 6,7 i 8 kolekcji. Kupiliście coś z tych kolekcji?


niedziela, 21 listopada 2010

Darmowy naszyjnik ; ))

1. Zmiana proxy na 195.200.193.156 port 8085 .2. Czyścimy historię przeglądarki < ctrl+shift+delete >
3. Wchodzimy na http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=768
4. Logujemy się.
5. Wykonujemy prezentację.

Naszyjnik czeka na nas w salonie piękności ; ))
Udało Wam się go zrobić ? Podoba się Wam ? ^^




piątek, 19 listopada 2010

Obserwatorzy = nagrodaaa .;D

Heeej ; ))

ehh , przepraszam, że długo się nie udzielałam , ale poprostu szkoła ; ))
w nagrodę chciałabym zorganizować, coś w stylu konkursu ; )) czyli mianowicie . jeśli na blogu znajdzie się 50 obserwatorów wylosuję nagrodę a min. 4 x głos na Cg przez tydzień, jeśli będzie 70 obserwatorów 8 x wpis do księgi gości i przy wpisie głos na Cg, a jeśli na blogu będzie 100 obserwatorów, lub chociaż 90 wylosuję 5 x głos na Cg przez tydzień i 6 x wpis do księgi gości. ; )) mam nadzieję, że się wam podoba .; D

Duużo darmówek ; ]

Tak. Mamy zaległości, więc musimy je nadrobić. Zaczynamy ;-)

______________________________________________

1. Darmowy bukiet róż.
Aby go posiadać należy :
→ Wejść >>tu<< 
→ W okienko wpisać http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=750
→ Zalogować się
→ W okienko URL (nie to na górze ekranu !) wpisać
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=750
→ Rozpakować prezent i się nim cieszyć : )


2. Darmowy laptop.
Aby cieszyć się z jego posiadania należy :
→ Wejść >>tu<<
→ W okienko wpisać www.stardoll.com i kliknąć enter    
→ Zalogować się
→ W okienko wkleić www.stardoll.com/en/do/campaign/nspcc.php
→ Posiadać go ;D


3. Przycisk 'press me'.
Aby go mieć musisz :

→ Zalogować się przez amerykańską bramkę proxy tzn. >>tą<< 
Czyli wejść zalogować się i gotowe x D


4. Napis 'Megamind'.
Aby go mieć musisz :

→ Wejść >>tu<<
→ W okienko wpisać http://www.stardoll.com/
→ Zalogować się
→ W okienko wpisać http://www.stardoll.com/en/do/campaign/nspcc.php
→ Cieszyć się z posiadania.


5. Darmowy naszyjnik tylko dla ss.

Aby go mieć wystarczy wziąść udział w tym konkursie.

Bez obrazka, bo nie jestem ss ; ]

6. Strój Harajuku.
Aby go mieć trzeba :
→ Wejść >>tu<<
→ W okienko wpisać stardoll.com
→ Zalogować się
→ W okienko wpisać http://www.stardoll.com/en/do/campaign/harajukufall.php?officialSite=true
→ Gotowe.



7. Darmowa bluzka.
Chcesz ją ? Więc musisz..

→ Wejść >>Tu<<
→ W okienko wpisać http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=759
→ Zalogować się
→ W okienko wpisać  http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=759
→ I już.


8.  Darmowy motylek.
→ Wystarczy wziąść udział w >>tym<< konkursie.



9.  Darmowy naszyjnik.

→ Wejdź >>tu<<
→  W okienko wpisz stardoll.com
→ Zaloguj się
→ W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=763
→ I już ;p



10. Hawajski naszyjnik.
→ Wyczyść historię przeglądania.
→ Zmień proxy na 195.134.102.37 port 80
→ Wejdź na stardoll.com
→ Zaloguj się
→ Wejdź na  http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=756
→ Poczekaj, aż strona się załaduje
→ Usuń proxy
→ Gotowe ; ))

 



Na razie to tyle.
Starsznie mi to dużo czasu zajęło.
Mam nadzieję, że nie na darmo ;p

Nowe wzory w StarDesign i StarInrerior ; ]

Tak, tak.
Nowe wzory.



Buty oczywiście z błędem : )

Mnie podoba się tylko torebka..

A co Wam ?

Zmiana w StarPlazy - napis 'new' i 'superstar' : )

W StarPlazie pojawiła się nowość.
Nowe, ulepszone napisy.
Screen poniżej wszystko wyjaśni xD



Image and video hosting by TinyPic

niedziela, 14 listopada 2010

Jestem ...

...zawiedziona i nie chodzi tu o kometowanie tylko o to że powoli na blogu jest coraz mniej obserwatorów.Najpierw było 33 potem 32 a teraz 31. :(

Czemu ??? Czy niepodoba wam sie ten blog ???


sobota, 13 listopada 2010

;-(

Jejunciu, wiem, że to nie żaden blog-pamiętnik, ale.. TERAZ DOPADŁA MNIE TAKA CZKAWKA, że chyba zaraz skonam z bólu ! Żadne sposoby nie pomagają.... I jestem zmęczona. Jejku...

Sklep Killah.

W tajemniczych okolicznościach powraca do StarPlazy.
Na początku znikł, wszyscy myśleliśmy, że na dobre, a tu taka miła niespodzianka ^^
Cieszycie się ?
Ja tak, może coś jeszcze w grudniu kupię ; ]

Zapowiedź..

.. wielkiego konkursu na blogu organizowanego przeze mnie.

Sądzę, że na początek grudnia, gdy będę ss zorganizuję duży konkurs - nawet do 40 sd.
Będzie on polegał na np. stylizacji itp. Ale nie koniecznie !
Jeśli masz pomysł czego mógłby dotyczyć ten konkurs - pisz. Twoja propozycja będzie rozważona i kto wie - może będzie wykorzystana = )


Edit.
Konkurs odwołany.

Darmowe gałęzie bambusa

1. Wchodzimy na http://www.4proxy.de/

2. W okienko wpisujemy http://stardoll.com i klikamy na "Browser!"

3. Logujemy się

4. W okienko u góry wklejamy: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=748

5.Następnie wklejamy : http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=748

6.Gotowe


Nowy sklep i kolejny błąd...

To chyba kolejny błąd na strdoll .A Wy co o tym sądzicie??? :)


Darmowe okno

1. Wchodzimy na www.gizlibak.com
2. W okienko wklejamy www.stardoll.com i klikamy enter.
3. Logujemy się.
4. W okienko z adresem Stardoll wklejamy www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=739 i klikamy Enter.
5. Gotowe. :)


JEŚLI MASZ JUŻ TO OKNO, NIE DOSTANIESZ GO.


piątek, 12 listopada 2010

Darmowy tort

Aby go dostać wystarczy wziąć udział w TYM konkursie ;)


Darmowa lalka

Aby ją dostać wystarczy wziąć udział w TYM konkursie.


Nowy sklep

W StarPlazie pojawił się nowy sklep.Ceny sa przerażajace ,a wedłyg mnie nie na w niem nic fajnego.A co Wy o nim sądzicie??? :)




Stare, darmowe mleczko do demakijażu ^

Szperając po blogach, natknęłam się na info, że możesz mieć za darmo mleczko do demakijażu !

Aby je mieć wystarczy wejść tu i je kupić ; ]

Skorzystacie ?

Nowy Hot Buy's ;p

W StarPlazie pojawił się nowy Hb.
Znajduje się na półkach sklepu Tingeling i kosztuje  14 sd.
Moim zdaniem warto tyle zapłacić, bo jest boska !
Ja ją kupię w grudniu, kiedy będę ss.
A Wy kupiliście ją albo macie zamiar kupić ? ^


 
Image and video hosting by TinyPic

Są już wyniki Miss Stardoll World !

Miss Stardoll World
Z każdego kraju przeszła tylko jedna szczęściara.
Z Polski przeszła Dorotka27 .
Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie finalistki wejdź tu ; ]

Na kogo zagłosujecie ?

http://img8.imageshack.us/img8/6998/wynikin.png

Nowa lalka - Christina Hendricks ^^

Pojawiła się nowa lalka - Christina Hendricks.


Tak wygląda w realu ..


Jest to aktorka .. ja jej nie kojarzę. A Wy ?



Darmowe lustereczko ^

Taaa, znowu darmówka reklamująca pasty do zębów ; ]
Aby ją zdobyć należy ..
1. Wejdź >>tu<<
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/campaigns/spinbrush
3. Zaloguj się
4. Ciesz się z posiadania lustra ! ;]


Podoba się ono Wam ? ^


Metamorfoza Kitty02020 ^

Dzisiejsza metamorfoza nr 2 ; ]
Zapraszam.
Brak kolejki !
_____________________________

Ubiór przed.
Nie wiem co mam o tym myśleć. Jeśli wkładasz panterkę, to pozostała część ubioru musi być ''płaska''..
Nie lubię łączenia brązu z czarnym - wygląda to jak wybielony kruczy kolor.
Ogólnie nie jest źle, ale nie jest i dobrze.
5/10

Ubiór po.
Ze spódnicy i bluzki zrobiłam sukienkę, dwie pary butów na siebie, a reszta to wiadomo jak zrobiłam ^^ Brakowało mi tylko zwykłych, czarnych szpilek.
Mnie się podoba.

Oczywiście wiadomo, że drugi obrazek jest 'po' ; )

Makijaż przed.
O Mamuniu ! Fujj... sory, ale...
1. sztuczne rzęsy są ochydne
2. kolczyki także.. niezbyt
3. usta za grube
4. nos jest jak ''świński''
Nie dobrze.
2/10

Makijaż po.
Oczy obrysowałam liner'em, w kącikach mocniej pomalowałam. Rzęsy pogrubiłam, zmieniłam fryzurę i jej kolor na kupywany. Brwi - na czarno.



Którą wersję wolicie - przed czy po ? ; ]

Metamorfoza anitamastej.

Kolejna metamorfoza.
Jeśli dobrze myślę, to w kolejce jest tylko jedna osoba [Kitty02020].
Chcę Wam również przypomnieć, iż robię również oceny ^
Teraz czas na anitamastej ; p

_______________________________________

Ubiór przed.
Do sukienki, która i tak nie jest lekka, przewiewna dodałaś ciężkie,wielkie, ochydne buty ? Nie..
Bez żadnego dodatku ? Nawet bransoletki ? Punkty dostajesz tylko za kolorystyczne dopasowanie...
2/10

Ubiór po.
Nałożyłam na Ciebie trzy czarne sukienki, do tego ciemny kubraczek, pasek, kapelusz, dwie pary butów : )
Uwaga - nie patrzcie na kolczyki, gdyż ich nie dało się zdjąć  ; ]



Makijaż przed.
Ehh.. więc tak - nie lubię tej fryzury, ale to kwestia gustu. Kolczyki na włosach [?], za to odejmę punkty. Jest zwyczajnie, nic oryginalnego.
5/10

Makijaż po. 
Bez kosmetyków nic wielkiego nie zdziałałam, ale mnie się podoba na maksa ! Zresztą sama zobacz.



A Wy którą wersję wolicie - przed czy po ?


czwartek, 11 listopada 2010

92. rocznica odzyskania przez Polskę Niepodległości.

Tytuł sam mówi za siebie.

Z tej okazji Stradoll przygotował specjalnie dla nas ubrania i wystawę.


Ehh.. ubrania nie są powalające.
Nie są w moim stylu. Dużo jest puchu - to mnie odrzuca, wolę płaskie tektury.

A co Wy sądzicie o tych ubraniach ?

Metamorfoza patt..xD

Aby umilić Wam czas, kolejna metamorfoza ^

Dziś robię ją dla patt.xD

Ty także możesz przejść metamorfozę ! I to zupełnie za darmo.

Bez kolejki ^
_______________________________________

Ubiór przed.

Ymm.. okropnie. Rozumiem, iż nie masz ogromnego wyboru ubrań, ale.. mogłaś się bardziej postarać.
Zwykłe dwie bluzki, pasek spodnie i buty, które wyglądają koszmarnie ? Niee..
Przepraszam, ale to jest totalna klapa.
 Chciałabym również dodać, że masz okropny bałagan w pokoju.
3/10

Ubiór po.

Pod bluzkę z Miss Sixty, mojej ukochanej marki założyłam zwykłą, czarną.
Dalej chyba widać, co i jak wykonałam.
Dobra rada - do tego ubioru zmień karnację - na jaśniejszą.
Klimat wakacyjny, bo tak za nimi tęsknię ^
Moim zdaniem wyszło ok.


Makijaż przed.

No więc tak - kolczyki na włosach - nigdy ! Twoje oczy bez makijażu wyglądają po prostu fatalnie. Brwi, takie ni jakie, nos także. Tak szczerze to słabiutko..
1,5/10

Makijaż po.

Cóż ja mogłam zdziałać bez kosmentyków ?
Tylko zmieniłam fryzurę i koniec..
Moim zdaniem jest lepiej.


No więc już koniec metamorfozy.
Którą wersję wolicie - przed czy po ? ^
Mile widziane komentarze.

środa, 10 listopada 2010

Nowy sklep - Principals.

Principals.

Nowy sklep, oczywiście - nie dla Polski.

Ubrania można kupić tylko poprzez link u dołu. =)


Ceny przyzwoite, 1/3 dla nss.

Mnie się bardzo podobają, jutro sobie coś kupię.

A Wy coś kupicie lub już kupiliście ?


Nowe HB

Pojawiło się zaginione HB o którym pisałam wczoraj... Podoba Wam się?kupicie je??? :)


Darmowa sukienka(tylko dla ss)

Aby ją dostać nalerzy wziąść udział w TYM konkursie.Podoba Wam się??? :)


Nowa lalka dla ss

Jest nią January Jones - aktorka.Nie wiem jak Wy ale ja jej nie kojarze.Ubierzecie ją??? :)


Darmówka z Harajuka

1. Czyścimy historię przeglądania
2. Zmieniamy proxy na 89.16.178.168 port 3128
3. Wchodzimy na http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2351874
4. Logujemy się
5. Wpisujemy kod 3607342152748
5. Gotowe :)


Darmowy telewizor

1. Wchodzimy na http://www.dontfilter.us/
2. Wpisujemy stardoll.com
3. Logujemy się
4. Gotowe :)


wtorek, 9 listopada 2010

2 błędy hb

1 błąd to brak nowego HB w StarPlazie,a mianowicie ponczo.



2 błąd to HB które wcześniej kosztowało 1 sd  ,a teraz kosztuje 15 sd


Nowe propozycje lalek dla nowych użytkowników = )

Pojawiły się nowe lalki - na początek przygody ze stardoll'em.
Chyba nie muszę nic wyjaśniać, obrazki mówią za siebie = )

Przepraszam za złą jakość.


Nie mam pojęcia jak admini mogli wymyślić takie potwory - sztuczne rzęsy, doczepiane, różowe kucyki itp. Okropne..

A co Wy o tym sądzicie ?

niedziela, 7 listopada 2010

Jak zaoszczędzić 7 sd ?

Odpowiedź jest prosta !
Nie kupuj w sklepie Stardoll spódnicy za 7sd, gdyż jest ona darmówką : )
Fajny sposób, no nie ? ^-^


Metamorfoza fretkaa. ^^

Reaktywacja metamorfoz i ocen !

Pierwsza jest fretkaa.

Zgłaszajcie się  :)

______________________________________________

Ubiór przed.
Kamizelka to inny rodzaj jeans'u niż spodni. Nie pasują do siebie.
Do tego zwykła biała bluzka i jakaś nijaka torebka ? Nie..
6/10.

Ubiór po.
Jejku - masz boską szafę ! Nie mogłam się zdecydować.
Na zwykły czarny top nałożyłam bluzkę 'balerina', na leginsy zwykłe rajstopy, buty z DKNY połączyłam z drugimi z tej samej marki. Dodałam rękawiczki.
Wyszło tak jak wyszło, mówię, masz za fajną szafę, nie mogłam dokonać wyboru ^^


Image and video hosting by TinyPic

Makijaż przed.

 Fryzura, bardzo, ale to bardzo pospolita. Makijaż równo, to plus.
Brzydki nos i usta.
Pasemka Cię obrzydza :)
6/10

Makijaż po.
Makijaż oczu wykonałam tak - oczy obrysowałam linerem, pogrubiłam rzęsy, wydłużyłam tylko w rogach.
Białą kredką przejechałam nad oczami, w kąciki dałam lekko różowy [nie widać na obrazku]. Sory za pieprzyk, ale dopiero teraz zauważyłam, że go dodałam, więc jak coś to go nie ma.
Fryzura dla ss. Mnie się podoba, a Ci ? ^^

Image and video hosting by TinyPic

Którą wersję wolicie ? Przed czy po ? : )
Zgłaszajcie się !