Pojawiło się zaginione HB o którym pisałam wczoraj... Podoba Wam się?kupicie je??? :)
jest ladne, ale nie w moim stylu . nie kolekcjonuje HB, ani nic w tym rodzaju, wiec raczej nie kupie, ale podobac- podoba mi sie ;Dfretkaa. ^^
fajne, ale co mi po tym, jak jestem nss?
Prześlij komentarz
2 komentarze:
jest ladne, ale nie w moim stylu . nie kolekcjonuje HB, ani nic w tym rodzaju, wiec raczej nie kupie, ale podobac- podoba mi sie ;D
fretkaa. ^^
fajne, ale co mi po tym, jak jestem nss?
Prześlij komentarz