niedziela, 7 listopada 2010

Metamorfoza fretkaa. ^^

Reaktywacja metamorfoz i ocen !

Pierwsza jest fretkaa.

Zgłaszajcie się  :)

______________________________________________

Ubiór przed.
Kamizelka to inny rodzaj jeans'u niż spodni. Nie pasują do siebie.
Do tego zwykła biała bluzka i jakaś nijaka torebka ? Nie..
6/10.

Ubiór po.
Jejku - masz boską szafę ! Nie mogłam się zdecydować.
Na zwykły czarny top nałożyłam bluzkę 'balerina', na leginsy zwykłe rajstopy, buty z DKNY połączyłam z drugimi z tej samej marki. Dodałam rękawiczki.
Wyszło tak jak wyszło, mówię, masz za fajną szafę, nie mogłam dokonać wyboru ^^


Image and video hosting by TinyPic

Makijaż przed.

 Fryzura, bardzo, ale to bardzo pospolita. Makijaż równo, to plus.
Brzydki nos i usta.
Pasemka Cię obrzydza :)
6/10

Makijaż po.
Makijaż oczu wykonałam tak - oczy obrysowałam linerem, pogrubiłam rzęsy, wydłużyłam tylko w rogach.
Białą kredką przejechałam nad oczami, w kąciki dałam lekko różowy [nie widać na obrazku]. Sory za pieprzyk, ale dopiero teraz zauważyłam, że go dodałam, więc jak coś to go nie ma.
Fryzura dla ss. Mnie się podoba, a Ci ? ^^

Image and video hosting by TinyPic

Którą wersję wolicie ? Przed czy po ? : )
Zgłaszajcie się !

9 komentarzy:

Lmc.. pisze...

no więc tak:
fryzura-przed, ubiór-po.
(bez obrazy).
Mam pytanie: czy nss też robisz metamorfozy? jak tak, to zrobisz mi??
jak tak, to tylko ubrania i fryzury, bo kosmetyków nie mam, tylko trochę biżuterii. Z góry dziękuję.!
P.S za jaką opłatą robisz metamorfozy?

Nadzia99 pisze...

Metamorfozy są bezpłatne. Robię je każdemu kto chce : ) Musisz tylko podać swój nick, bo nie wiem komu mam zrobić metamorfozę ;p

Lmc.. pisze...

jak coś to patt..xD

Nadzia99 pisze...

Ok, odpisz mi w swojej KG : - )

Lmc.. pisze...

w mojej??

Nadzia99 pisze...

Tak, w Twojej ; ]

Lmc.. pisze...

odpisałam. Ale robisz z hasłem czy bez?

Anonimowy pisze...

też chciałabym prosic o metamorfoze^^
moj nick to: anitamastej
goraco pozdrawiam ;*

nessie pisze...

hehe. dzieki ^^
slicznie . ;p

fretkaa. ;>