piątek, 12 listopada 2010

Metamorfoza Kitty02020 ^

Dzisiejsza metamorfoza nr 2 ; ]
Zapraszam.
Brak kolejki !
_____________________________

Ubiór przed.
Nie wiem co mam o tym myśleć. Jeśli wkładasz panterkę, to pozostała część ubioru musi być ''płaska''..
Nie lubię łączenia brązu z czarnym - wygląda to jak wybielony kruczy kolor.
Ogólnie nie jest źle, ale nie jest i dobrze.
5/10

Ubiór po.
Ze spódnicy i bluzki zrobiłam sukienkę, dwie pary butów na siebie, a reszta to wiadomo jak zrobiłam ^^ Brakowało mi tylko zwykłych, czarnych szpilek.
Mnie się podoba.

Oczywiście wiadomo, że drugi obrazek jest 'po' ; )

Makijaż przed.
O Mamuniu ! Fujj... sory, ale...
1. sztuczne rzęsy są ochydne
2. kolczyki także.. niezbyt
3. usta za grube
4. nos jest jak ''świński''
Nie dobrze.
2/10

Makijaż po.
Oczy obrysowałam liner'em, w kącikach mocniej pomalowałam. Rzęsy pogrubiłam, zmieniłam fryzurę i jej kolor na kupywany. Brwi - na czarno.



Którą wersję wolicie - przed czy po ? ; ]

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hello to ja jestem Kitty02020.
Przykro mi ale twoja metamorfoza wygląda strasznie tandetnie. Wogóle mi się nie podoba. Poprostu chyba ktoś musiałby mi zapłacić z 100000000 zł żebym tak sie ubrała.. A te włosy które mi wybrałas poprostu blee. ;/

Lmc.. pisze...

oczywiście, że po.. ;)
zgadzam się z tym, co napisałaś..

Lmc.. pisze...

to po co zgłaszałaś się do metamorfozy?