czwartek, 11 listopada 2010

Metamorfoza patt..xD

Aby umilić Wam czas, kolejna metamorfoza ^

Dziś robię ją dla patt.xD

Ty także możesz przejść metamorfozę ! I to zupełnie za darmo.

Bez kolejki ^
_______________________________________

Ubiór przed.

Ymm.. okropnie. Rozumiem, iż nie masz ogromnego wyboru ubrań, ale.. mogłaś się bardziej postarać.
Zwykłe dwie bluzki, pasek spodnie i buty, które wyglądają koszmarnie ? Niee..
Przepraszam, ale to jest totalna klapa.
 Chciałabym również dodać, że masz okropny bałagan w pokoju.
3/10

Ubiór po.

Pod bluzkę z Miss Sixty, mojej ukochanej marki założyłam zwykłą, czarną.
Dalej chyba widać, co i jak wykonałam.
Dobra rada - do tego ubioru zmień karnację - na jaśniejszą.
Klimat wakacyjny, bo tak za nimi tęsknię ^
Moim zdaniem wyszło ok.


Makijaż przed.

No więc tak - kolczyki na włosach - nigdy ! Twoje oczy bez makijażu wyglądają po prostu fatalnie. Brwi, takie ni jakie, nos także. Tak szczerze to słabiutko..
1,5/10

Makijaż po.

Cóż ja mogłam zdziałać bez kosmentyków ?
Tylko zmieniłam fryzurę i koniec..
Moim zdaniem jest lepiej.


No więc już koniec metamorfozy.
Którą wersję wolicie - przed czy po ? ^
Mile widziane komentarze.

6 komentarzy:

Lmc.. pisze...

dzięki. Tak jak pisałam, wiesz, że nie mam kosmetyków, więc cię prosiłam tylko o zmianę fryzury.. ;).
surowo mnie oceniłaś-miałaś rację.
P.S- przepraszam, że nie komentowałam postów, byłam chora. postaram się to wszystko nadrobić.

Lmc.. pisze...

uwierz mi, że miałam jeszcze większy bałagan.. to jest po remoncie.. a wcześniej miałam inne ubranie, wiesz jakie??

Lmc.. pisze...

zastosowałam się do tego, co pokazałaś. ;)

nessie pisze...

ladnie ladniee ;D
ubior podoba mi sie bardziej po, ale fryzura- przed metamorfoza.
moim zdaniem-tez- jasniejsza karnacja chyba lepiej by pasowala. ^^

pozdrawiam, fretkaa. ;D

Lmc.. pisze...

tak? spróbuję. ;)

Anonimowy pisze...

Hej. Bardzo spodobała mi się metamorfoza tej lalki i ja też chciałabym Cię prosić o metamorfozę.
Mój nick na stardoll to: anitamastej