Ubiór po : Nic specjalnego, ale mi się podoba ^^
Makijaż przed : Okropnie . Ciemna karnacja + biały tusz na CAŁYCH oczach= niezbyt ładna kompozycja . Usta okropne i zdecydowanie za jasne do takiej karnacji. Kolczyki na włosach (?) . Fryz okrutny. Jest ŹLE .
Makijaż po : Zmień usta, może karnację :) I będzie ok.
Ogólnie nawet nawet ^^
Podoba się ?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz