Mam dość patrzenia na napis pod każdym postem ' 0 komentarze ' ! Kurcze, przecież ja i moja 'szefowa' piszemy dla Was, kochani. My nie musimy pisać dla siebie, bo po co ? Poczacha13 [szefowa] pokazywała statystyki bloga, wchodzicie, lecz nie komentujecie ;[
Dlaczego ?
Powiedzcie, bo ja nie rozumiem. Czy my coś źle robimy ?
Edit.
Nadal nie komentujecie ;(
Zastanawiam się nad opuszczeniem bloga.
No proszę, komentujcie.
1 komentarz:
ten blog jest fajny:D
na pewno sporo osób na niego wchodzi, ale nie wiem dlaczego nie komentują...:(
Prześlij komentarz