Droga kiki903, mam do Ciebie sporo uwag co do Twojego pisania na blogu. 1. Tytuł posta - zawsze z dużej litery 2. zawsze przy pisaniu o darmówkach pisać punkt '' darmowka czeka '' 3.gdy piszesz post np. o nowym Hb, skomentuj go, napisz czy Ci się podoba. Rozumiesz co jest z Tobą nie tak ? A zapomniałabym - zawsze ' WAM, WY itp.'' pisz z WIELKIEJ litery ; ] Jeśli tego nie robisz, nie szanujesz czytelników. Z poważaniem, anonimowy ^^
2 komentarze:
Droga kiki903,
mam do Ciebie sporo uwag co do Twojego pisania na blogu.
1. Tytuł posta - zawsze z dużej litery
2. zawsze przy pisaniu o darmówkach pisać punkt '' darmowka czeka ''
3.gdy piszesz post np. o nowym Hb, skomentuj go, napisz czy Ci się podoba.
Rozumiesz co jest z Tobą nie tak ?
A zapomniałabym - zawsze ' WAM, WY itp.'' pisz z WIELKIEJ litery ; ] Jeśli tego nie robisz, nie szanujesz czytelników.
Z poważaniem, anonimowy ^^
Nie cierpię takich '''sweet''' zwierzaczków. Są przesłodzone i do du*y ; ]
Prześlij komentarz