sobota, 18 września 2010

Metamorfoza wyczosarska xD

Ubiór przed : Wszystko super [oprócz butów,które tu nie pasują] ! :) Nie mam się czego przyczepić :)

Image and video hosting by TinyPic
Ubiór po : Nic specjalnego : leginso -spodnie + bluzka + różowe trampki = moim zdaniem świetne połączenie :) Co więcej pisać ? Mam nadzieję, że się podoba . [ widzę, że masz dużo ubrań z Miss Sixty, więc myślę, że je lubisz - ja też :D ]

Image and video hosting by TinyPic

Makijaż przed: Gdy Cię zobaczyłam moja pierwsza myśl to 'O Matko ! ' . Okropnie ! ... Nigdy nie maluje się całych oczu ! Fryzura : nic specjalnego, wyglądają prawie jak siwe, usta są spoko, ale nie pasują do oczu . Na górze postawiłaś na czerń , a na dole na delikatność ?! ;] Rada : zmień rodzaj oczu .
Image and video hosting by TinyPic

Makijaż po : Wiem, że makijaż nie pasuje do ubioru, ale zachciało mi się zrobić taki makijaż :) Na grzywkę dałam pasemkę, pogrubiłam rzęsy, pomalowałam brwi na czarno . Teraz o ustach : na szminkę [jasno różową] dodałam przeźroczysty błyszczyk z Luxe . Podoba się ? ;]

Image and video hosting by TinyPic

Ocena ogólna : 8,5/10

P.S. ZGŁASZAJCIE SIĘ DO METAMORFOZ I DO OCEN , BO NIE MA KOLEJKI :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

przed wyglądala lepiej

Anonimowy pisze...

Hmm .. To Twoje zdanie :)

Anonimowy pisze...

Ja uważam,że w stroju po wygląda koszmarnie.Styl jest ok,lecz lepiej było by gdybyś spojrzała na kolory ;] A co do MeDoll po... Nie podoba mi się ten okropny kolor pasemki i ust.Wygląda to strasznie z tymi ślicznymi włosami ;/ Jedyne co mi się podoba to włosy oczy,brwi oraz błyszczyk na ustach.Reszta jest do bani.. ;/

Dropssek

Anonimowy pisze...

Słowa kryryki .. może po prostu ta metka mi nie wyszła ? ;]

Dziuliet pisze...

Mnie tam się podoba. Przynajmniej z twarzy wygląda oryginalniej ;)