Ubiór przed : Będę Cię 'oceniać warstawami' xD No więc tak : marynarka jest genialna, pasek [może kokardka, ale nie wiem jak to nazwać ] jest nie potrzebna . Spódnica ma inny odcień czarnego, ale może być ;D A buty dla mnie są okropne [to moje zdanie] . A zapomniałam- okulary są super : dodają Ci elegancji . Ocena ubioru : 8/10 .
Ubiór po : Od razu mówię : nie jestem zadowolona . Masz mało ubrań i było bardzo ciężko . Robiłam to 25 minut i co .. ? Nic . Nie wiem co napisać . Może się podoba .. ? ;]
Makijaż przed : Zdjęłam okulary, aby było widać makijaż . No więc : ładna dolka, nie mam się do czego przyczepić . Pomyślałam bym na Twoim miejscu zmienić usta , bo one są okrutnie smutne ! Nie lubię ich ;] Ocena makijażu : 8/10 .
Makijaż po : Elegancko ;D Nie wiem co Ty o tym myślisz, ale mi się bardzo podoba ;D Brakowało mi tylko krwistej szminki ;]
Zdobyłaś 16/20 punktów ;] Genialnie . Ja jestem średnio zadowolona z tej metamorfozy ;D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz