wtorek, 21 września 2010

I jest dobrze :)

No więc .. Widzę, że mamy więcej obserwatorów [22] . Bardzo się z tego powodu cieszę razem z moją szefową [haha] czyli poczachą13 :P Ale nadal nie ma komentarzy [tak,tak wiem narzekam] .. ;D Obmyślamy teraz plan jak Was zachęcić do komentowania. Może konkursy, co ? ;] Komentowalibyście wtedy więcej ? ;] Napiszcie, bo to Wasze zdanie jest najważniejsze :) No więc jak ? ;) Nawiązując do tematu - komentujcie pisząc swoje opinie :D

P.S. Mam pytanie . Czy podoba Wam się jak pisze itp . ? Tzn. Czy mnie polubiliście ? Piszcie szczerze . :)

XoXo

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajny pomysł:D

Anonimowy pisze...

A możesz napisać swój nick, ok ? ;]